Obchodní podmínky

* Nejsme e-shop. To znamená, že každý zákazník má právo si před zakoupením paruky vybraný model dostatečně vyzkoušet. Na náš prodej se tedy nevztahuje možnost paruku vrátit do 14 dnů a žádat vrácení peněz, tak jak je tomu v e-shopech.

* Při koupi paruky zákazník automaticky obdrží písemné doporučení o údržbě, ošetřování a zacházení s modelem. Obsluha navíc srozumitelně ústně zákazníka poučí.

* Paruky běžně nevyměňujeme za jiný model, ale v krajním případě lze toto dohodnout na kontaktním čísle.

* Na paruky a příčesy se vztahuje záruka dle zákona. Nelze uplatnit vady, které vzniknou běžným opotřebením nebo takové, které způsobí zákazník nesprávným používáním. Použitou věc nelze reklamovat jen proto, že je opotřebená. V našem případě se jedná o paruky oceněného a mezinárodně uznávaného výrobce, a proto je případná vada nepodstatným porušením kupní smlouvy. V tomto případě lze model pouze opravit nebo vyměnit – to určuje dodavatel.

* Důvodem k reklamaci není zacuchání vlasových pramenů ani krepatění vlasů, vzniklé třením o límce a oblečení. V tomto případě vám můžeme paruku přijmout na hloubkovou úpravu vlasů dle platného ceníku.

* Nelze reklamovat výrobek, který utrpěl na kvalitě a vzhledu působením vysokých teplot – praní v horké vodě, kulmování, fénování, působení tepla při vaření, atd. Důsledkem nesprávného zacházení s výrobkem dochází ke zničení struktury vlasů a následnému nadměrnému vypadávání. Toto se vztahuje na paruky z umělých vlasů. Oproti tomu výrobky z pravých vlasů lze velmi šetrně tepelně upravovat a barvit.

* Paruku nelze reklamovat ani z důvodu ztráty původního barevného odstínu, který je velmi odolný a běžně jej nejde potlačit. Pro vlas je velmi důležité používání originální vlasové kosmetiky, která je určena pro umělý či pravý (mrtvý) vlas.

* Reklamaci lze uplatnit pouze z důvodu špatného poutkování, které se projevuje nepřiměřeným a neustávajícím vypadáváním většího množství vlasů nebo vlasových pramenů, při kterém jsou zcela zjevné poruchy struktury účesu. Může se ojediněle objevit především u dlouhých modelů. (Pokud vlasy fyzickým násilím vytrháte, výrobce to opravdu pozná). U krátkých paruk se může ojediněle objevit špatné sešití jednotlivých pramenů a tím vytvoření mezery v kompaktní přikrývce.

* Uzná-li dodavatel reklamaci za oprávněnou, bude reklamovaný výrobek v zákonné lhůtě vyměněn za stejný nový model, případně za jiný model odpovídající kvality dle vašeho výběru ve stejné nebo vyšší ceně. Rozdíl ceny pak zákazník uhradí.

* VZHLEDEM K VYSOKÉ KVALITĚ VLASOVÝCH VÝROBKŮ BUDE KAŽDÁ OPRÁVNĚNÁ REKLAMACE ŘEŠENA POUZE VÝMĚNOU ZBOŽÍ (ČI OPRAVOU), V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ VRÁCENÍM FINANČNÍ ČÁSTKY.